پسری که 4 ماه بدون قلب زندگی کرد!!
نوجوان 14 ساله امریكایی به مدت 4 ماه بدون آنكه قلبش دربدنش بتپد به زندگی خود ادامه دهد.
این نوجوان 14 ساله كه دو بار تا به حال تحت عمل جراحی قرار گرفته به مدت 4 ماه قلب مصنوعی كه در بدنش قرار گرفته بود از كار افتاده و بدون قلب زندگی كرده است.
گفتنی است، این نوجوان كه در ماه جولای در بیمارستان میامی بستری بود پس از عمل جراحی قلب و قرار گرفتن قلب مصنوعی در بدنش مرخص شد.
والدین این نوجوان پس از نگرانی به دلیل ضعف جسمانی فرزندشان وی را به بیمارستان منتقل كردند و از این كه قلب وی از كار افتاده متعجب شدند.
+ نوشته شده در دوشنبه ۴ آذر ۱۳۸۷ ساعت 8:23 توسط hani
|