وبلاگ نويسان عرصه موسيقي در دومين نشست خود تصميم گرفتند جشنواره وبلاگ‌نويسان موسيقي را برگزار كنند

به گزارش همشهري‌آنلاين در اين نشست كه در خبرگزاري مهر برگزار شد، دكتر محمد سرير، رئيس هئيت مديره و مديرعامل خانه موسيقي ضمن قدرداني از تلاش‌هاي نويسندگان موسيقي آمادگي خانه موسيقي را براي پشتيباني معنوي و علمي از اين حركت اعلام كرد و خواستار آن شد كه در وبلاگ‌ها به گونه‌اي مطالب و نوشته‌ها بيايد كه احساس توهين و تحقير استادان موسيقي در آنها نباشد.

پيش از دكتر محمد سرير، سيد ابوالحسن مختاباد، رئيس كانون نويسندگان و پژوهشگران خانه موسيقي به بيان نكاتي درباره مسئوليت‌هاي اخلاقي وبلاگ نويسان اشاره كرد و آروين صداقت كيش، از نويسندگان حوزه موسيقي هم به برخي ناهنجاري‌ها در وبلاگ‌هاي موسيقي اشاره كرد.

حميد رضا عاطفي روزنامه نگار و بازرس كانون نويسندگان و پژوهشگران خانه موسيقي هم كه ميزباني اين نشست را عهده دار بود، اشاراتي چند به وضعيت وبلاگ‌نويسي موسيقي كرد و  گفت كه متاسفانه نوعي بداخلاقي در ميان نظرگزاران وبلاگ‌ها رسم شده است كه به نام ديگران نظر مي‌گذارند كه بر صاحب وبلاگ است كه دقت به خرج دهد و منابع مطئمن‌تري براي رصد كردن اين نظرات بايد پيدا كند.

عطا‌نويدي از وبلاگ نويسان فعال موسيقي نيز سخناني درباره شكل گيري وبلاگ‌نويسان مطرح كرد.

در ادامه اين نشست، سجاد پورقناد به عنوان دبيرنخستين جشن وبلاگ‌نويسان موسيقي انتخاب شد و  بنا بر تصميم جمع آقايان پيمان سلطاني، سيد ابوالحسن مختاباد، حميدرضا عاطفي، حسين علي‌شاپور و آروين صداقت كيش داوري آثار را بر عهده خواهند گرفت.