ارسال نامه آلوده به ويروس ايدز برای اوباما
یک مرد که ظاهرا مشکل روانی دارد برای باراک اوباما نامهای ارسال کرد که حاوی خون آلوده به
ویروس ایدز بود.خبرگزاری آلمان از واشنگتن گزارش داد، آنگونه که شبکه تلویزیونی سی ان ان
اعلام کرد این مرد كه يك مهاجر اتیوپیایی است اکنون در بازداشت به سر میبرد.
این حادثه اواخر ماه دسامبر و زمانی که اوباما پیروز شد، اتفاق افتاده، اما خبر آن تازه منتشر شده
است.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ ساعت 9:46 توسط سارا
|